Порядок подання таблиці даних платника ПДВ у разі зупинення реєстрації податкової накладної

Платник податку має право подати до ДФС України Таблицю даних платника податку (далі – ТПП) за встановленою формою згідно з додатком 3 до Постанови КМУ від 21 лютого 2018 року  №117.

Таблиця даних платника податків – це та додаткова інформація, яку подає платник ПДВ з метою убезпечити себе від блокування податкової накладної.

Таблиця даних платника заповнюється та подається тільки в електронному вигляді. Здійснюється це через особистий кабінет платника податку або через програмне забезпечення типу M.E.doc та аналогічного.

В Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов’язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також зазначаються коди товарів/послуг, які ним придбаваються (отримуються) для їх виготовлення.

Таблиця даних платника податку подається разом із поясненням, в якому зазначається діяльність, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Таблицю разом з поясненнями розглядає регіональна комісія ДФС протягом 5 робочих днів з дня її отримання. Дана комісія й приймає рішення щодо врахування Таблиці. Про дане рішення платник податку дізнається протягом операційного дня в електронному кабінеті (п. 33 Порядку блокування). Якщо Таблиця не зараховується, то ДФС має повідомити причину такого рішення .

Суб’єктами господарювання Хмельницької області за період травень-серпень 2018 року до  ДФС України подано 36 ТПП, з яких 19  ТПП, або 52,8 відс., не враховані Комісією ГУ ДФС у Хмельницькій області   по причині відсутності пояснення. 

ВКОТРЕ НАГОЛОШУЄМО, що  Таблиця даних платника податку подається  разом із поясненням.

Джерело: Територіальні органи ДФС у Хмельницькій області